2008. január 10., csütörtök

Ark Loki, Banana Kiss

















Vajon milyen az, amikor Bádogember az "óz"ból elkezd Ark Lokizni? Kb. olyan lehet, mint én voltam ma reggel. Minden ízületem recsegett ropogott. A nyakcsigolyáim egymáson való csúszkálását egyenesen rettenetes volt hallgatni.
Szép szisztematikusan. Sokat felejtettem.
Élvezettel kínoztam magam. Felülés, fekvőtámasz, lovaglóállás, ütések, rúgások. Szépen, precízen minden mozdulatot figyelve, lassan, koncentrálva.
Egy óra edzés után új embernek éreztem magam. Kifáradt, de új embernek.
Karesz büszke lenne rám.

Alkoholmentes este Maarja-val. Hogy kipihenje a finn haverjai múlt heti alkoholgőzös látogatását. Ültünk, eszegettünk.
Utálom a bájcsevegést... Jól elszórakoztattam magam.
De a nacho (mexikói izé, még sose ettem) ízlett a ráolvasztott sajttal, meg az avokádókrémmel. Banana Kiss-el leöblítve majdnem isteni.

Nincsenek megjegyzések: