2007. október 9., kedd

Újabb motiváció(k) a még gyorsabb szobakeresésre:

1.) Az ágyam alatt egy kocsma van, ahol szerda, péntek és vasárnap után ab sofort hétfőn is buli van - R-go: legalább fél háromig dübörögnek a hangfalak... Nem baj, legalább az éjjel megjelenő WG hirdetéseket az egész városban én találom meg először! :))

2.) Artemis Quartet koncert a Philharmonie-ban!!! Szuper volt! Én még ilyen hegedülést, vonósnégyesezést, összeintonáltan, intelligensen, színesen, gyönyörűen, természetesen még nem hallottam. Egészen elvesztem a koncertben. És azok a cselló pizzicato-k! Hmmmmm.....
Állítólag múlt szerdán otthon is játszottak a Márványteremben, van aki hallotta őket?
Na de mi ebben a motiváció? Hát az, hogy utána több, mint egy órát közlekedtem hazafele...

3.)Ma volt orientáció az Eisler-en sütivel és irgalmatlan erős feketekávéval. Kellemes informális légkör, ahol kiderült, hogy gyakorolni csak az üres termekben lehet. Tehát már csak a teremharc miatt is a suli közelében kell legyek. Viszont hétfőtől szombatig 7-22.30(!!)-ig van nyitva az épület, vasárnap pedig, ha jól emlékszem 9-20.

Ui.: Itt mindenki elképesztően kedves! A mai reggelem például azzal indult, hogy egy mankós fiatal srác(egyetemista kinézetű és öltözetű) rámmosolygott egy nagyot az utcán. Ja, és tegnap, a futásból hazafele jövet lehagyott egy 70 feletti bácsi - kerekesszékkel... No comment. :)

Abbahagyták a bulizást alattam, úgyhogy én is elmegyek aludni! Szép álmokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: