2008. május 22., csütörtök

Berlin nyúz

Kipurcantam.

Napi 8-10 óra gyakorlás 2 hétig folyamatosan - sok.
A végén noch dazu egy koncert, ahol a cisz-moll Scherzo-t (Chopin) játszottam. A koncert velem kezdődött. Kimentem a színpadra, meghajoltam, és leültem a hangszerhez, ami - zárva volt. Kulcsra.
Annyira nem is vicces...

Dietrich Fischer-Dieskau kurzus.
A dal-, és egyáltalán az énekműfaj 86 éves, élő legendája. Tökéletesen tiszta tekintet, gondolatok, mozdulatok. Nagyszerű élmény, nagyszerű zongoristák. Van még hova fejlődni. Nagyon is.

Arne-Christian Pelz. Csellista. Florian barátom hozott össze minket. A Beethoven Á-dúrt játsszuk. Ma 4 órát próbáltunk együtt. A reggeli rosszkedvemet mintha elfújták volna...

Ivi-Anne. Norvég énekes. 20 perc alatt hallás után majdnem tökéletesen megtanult tőlem egy Kodály dalt. Magyrul(!!!)

Galambok a metróállomáson. (Itt a metrók egy része magasvasút) A mindenhová felszerelt antigalamb drótok ellenére megtalálják, hogy hova tudnak befészkelődni.

Kiskacsák és kishattyúk a Tiergarten-ben. Itt a tavasz!

Gesualdo 5 szólamban, bariton, tenor, alt, szoprán, violinkulcsban.
A dolgok mindig, egyre csak bonyolultabbak lesznek.
...

Nincsenek megjegyzések: