2008. augusztus 5., kedd

N(y)et

Meg (mindig) elek. Nem is akarhogy... :)
Tudom, mar mindannyian az kepes utibeszamolot varjatok, de sajna meg egy kis turelemmel kell lennetek.
Amiota visszatertunk a taljanok foldjerol nagyon suru volt a program, el kellett bucsuztatnom hazakoltozo barataimat, bucsuvacsorak, bucsukirandulasok, bucsubeulesek, repterrekikiseresek suru egymasutanja. Mindemellett elkoltoztem (azt hittem, hogy nincs sok cuccom...), es munkat kerestem, hogy megerjem az oszt.
Ja igen, es hat szegeny piciny laptopom bemondta az unalmast (Papam szavaival elve: "hat ez tenyleg szet van esve"), es az uj szobamban egyenlore nincs internet...

De az elet szep, legalabbis a szep oldalat kell latni! :)
Nekem ez valahogy most megy. Valoszinuleg mert 2 es fel napra hazaugrottem szelsebest.
Szoval "...ha kell egy kis energia!...", akkor nem Sportszelet, hanem

NORI!!!!
:)

Nincsenek megjegyzések: